pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Grzegorz Kosson

Grzegorz Kosson - autor


okładka książki - Brand impulse
Grzegorz Kosson

Brand impulse

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Najnowsza książka Grzegorza Kosson to zbiór 100 brand impulsów, przemyśleń, a każdy z nich to rezultat bycia tu i teraz oraz obserwowania otaczającego świata. To efekt oczu i uszu szeroko otwartych. Te inspiracje i myśli, brand impulsy,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Gruzy czyli obrazy zwycięstwa
Grzegorz Kosson

Gruzy czyli obrazy zwycięstwa

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Literatura / Powieść historyczna; Rok wydania: 2015; Oprawa: twarda;
Kolejna po Warstwy czyli obrazy miasta część niezwykle magicznej opowieści o mieście. Tym razem jednak jest ona bardziej sentymentalna, czasami wręcz mistyczna, pozostawiająca na długo w sercu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki
Grzegorz Kosson

Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki to fascynująca podróż do świata marek, które swoimi historiami porywają tłumy. Jednak nie same marki, ich sukcesy są tu najważniejsze. Istotne jest to jak odnalazły w sobie powołanie,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Warstwy czyli obrazy miasta
Grzegorz Kosson

Warstwy czyli obrazy miasta

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Literatura / Proza, powieść; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Pod powierzchnią rzeczy. Toczy się skomplikowana walka pomiędzy teraz a wczoraj. A to co widać. Jest tylko wąskim wycinkiem rzeczywistości. Warstwy to pełna metafor i zakodowana opowieść o mieście którego nazwa nigdy nie pada wprost. Magiczna...
31.15 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę
Grzegorz Kosson

Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę

Książka. Wydawnictwo: Słowa i Myśli ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są strzałem w kolano budują coraz większą ich potęgę. Myślisz stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym...
pozycja niedostępna