pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Planistyczne aspekty zarządzania marketingowego

Autor książki:

Anna Bruska, Sabina Kauf

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 230 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788373952232
ISBN: 978-83-7395-223-2
Data: 2007-07-06
Cena wydawcy: 22.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik przeznaczony jest do nauki przedmiotów obowiązujących na kierunku zarządzanie. Prezentuje m.in. przesłanki i wymiary procesu planowania marketingowego, dotychczasowe kierunki rozwojowe marketingu oraz struktury uwarunkowań działalności marketingowej przedsiębiorstwa. Szczególnie dużo miejsca poświęca czynnikom otoczenia, zwłaszcza tym, które związane są z klientami i przemianami ich zachowań nabywczych, zapoznaje z systemem informacji marketingowej, jako istotnym elementem systemu zarządzania, dokonuje również przeglądu koncepcji planistycznych stosowanych w zarządzaniu marketingowym, przedstawia ponadto warianty i kierunki strategicznych wyborów dokonywanych przez przedsiębiorstwo w zakresie działalności rynkowej. Zaprezentowaną problematykę zamykają rozważania dotyczące planów taktycznych oraz budżetów marketingowych.
Podręcznik adresowany jest do wszystkich, którzy zamierzają poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zarządzania marketingowego.

Książka "Planistyczne aspekty zarządzania marketingowego" - Anna Bruska, Sabina Kauf - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego.