pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Patalogie w zachowaniach konsumentów na rynku

Dane szczegółowe:
Wydawca: Placet
Rok wyd.: 2017
Oprawa: twarda
Ilość stron: 268 s.
Wymiar: 165x238 mm
EAN: 9788374881920
ISBN: 978-83-7488-192-0
Data: 2017-11-14
Cena wydawcy: 52.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi zagadnieniami. Wskazując na elementy decydujące w największym stopniu o wysokiej wartości monografii pragnę odwołać się do kilku kwestii. Monografię oceniam wysoko w kontekście jej oryginalności. Autorzy odnoszą się do problemów, które są w zasadzie nierozpoznane na naszym rynku, a jed-nocześnie ich nasilająca się skala powoduje, że stanowią one centralny punkt zainteresowania przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku i to w różnych, jak dowodzą Autorzy, branżach. Autorzy bardzo dobrze osadzają prowadzone rozważania teoretyczne, ale również prezentowane wyniki badań, w teorii konsumpcji, ekonomii, socjologii oraz psychologii. Monografia ma charakter teoriotwórczy. Szczególnie należy docenić wkład Autorów w rozwój nauk ekonomicznych dzięki m.in. opracowaniu typologii konsumentów w świetle postaw wobec zachowań patologicznych na rynku. Na uznanie zasługuje bardzo dobre wykorzystanie literatury przedmiotu, co znalazło przełożenie na niezwykle wysoki poziom merytoryczny prowadzonych rozważań. Wreszcie, na wyróżnienie zasługuje postępowanie badawcze, które zostało wzorcowo przeprowadzone i przed-stawione zarówno w warstwie metodycznej, jak i analitycznej, a wyprowadzone przez Autorów wnioski niewątpliwie można uznać za istotne z punktu widzenia rozwoju nauk ekonomicznych.

Z recenzji prof. US dr hab. Edyty Rudawskiej

Książka "Patalogie w zachowaniach konsumentów na rynku" - Sławomir Smyczek, Marta Grybś-Kabocik, Justyna Matysiewicz, Agnieszka Tetla - oprawa twarda - Wydawnictwo Placet. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2017 r.