pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Sławomir Smyczek

Sławomir Smyczek - autor


okładka książki - Consumer Protection Standards in Europe
Sławomir Smyczek

Consumer Protection Standards in Europe

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Very interesting and practical book for consumers, managers as well researchers. This book is an up to date study treating about consumer rights protection. The reader can find there an explanation of fundamental concepts relating to consumer...
36.44 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Patalogie w zachowaniach konsumentów na rynku
Sławomir Smyczek, Marta Grybś-Kabocik, Justyna Matysiewicz, Agnieszka Tetla

Patalogie w zachowaniach konsumentów na rynku

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi wyróżniającą propozycję na tle publikacji dostępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi zagadnieniami. Wskazując na elementy decydujące w największym stopniu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowania konsumentów. Procesy unowocześniania konsumpcji
Ewa Kieżel, Sławomir Smyczek (red.)

Zachowania konsumentów. Procesy unowocześniania konsumpcji

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
W publikacji omówiono te aspekty zmian w zachowaniach konsumentów, które są bliskie idei zrównoważonego rozwoju i zrównoważonej konsumpcji. Ukazano nowe zjawiska w konsumpcji i zachowaniach współczesnych konsumentów. Szczegółowej analizie poddano...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sektor usług profesjonalnych. Usieciowienie, umiędzynarodowienie i dyfuzja wiedzy
Justyna Matysiewicz, Danuta Babińska, Sławomir Smyczek

Sektor usług profesjonalnych. Usieciowienie, umiędzynarodowienie i dyfuzja wiedzy

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Przedmiotem badań opisanych w tej książce była szeroko pojęta działalność zarządzania wiedzą sieciowych jednostek usług profesjonalnych wykorzystywana w procesie internacjo-nalizacji. Badaniami zostały objęte sieciowe jednostki usług...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowe trendy w zachowaniu konsumentów na rynkach finansowych
Sławomir Smyczek

Nowe trendy w zachowaniu konsumentów na rynkach finansowych

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Rynki finansowe stanowią jeden z najważniejszych elementów systemu ekonomicznego każdego kraju. O randze, a jednocześnie znacznej złożoności tych rynków świadczy to, iż stanowią one mechanizm regulujący przepływ strumieni pieniężnych (siły nabywczej)...
pozycja niedostępna

okładka książki - Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym
Justyna Matysiewicz, Sławomir Smyczek

Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Medycyna; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Wirtualne otoczenie jednostek medycznych składa się ze współistniejących w globalnej sieci obiektów, niektóre z nich są odpowiednikami organizacji lub osób działających w tradycyjnie pojmowanym otoczeniu przedsiębiorstwa. Składnikami...
pozycja niedostępna

okładka książki - Consumer behavior on International Market
Sławomir Smyczek

Consumer behavior on International Market

Książka. Wydawnictwo: Placet ; Kategoria: Książki / Książki obcojęzyczne; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Overall, author s intention is to combine the latest theoretical concepts with up-to-date examples of consumer behavior from different markets and cultures. To create the book useful for students studding at International Business,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje
Sławomir Smyczek

Konsument na rynku. Zachowania, modele, aplikacje

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce ukazana jest złożona problematyka zwiazana z konsumentem, jego miejscem w układzie rynkowym oraz kształtowaniem się rynkowych zachowań...
pozycja niedostępna