pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?

Autor książki:

Mark Joyner

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 222 s.
Wymiar: 140x210 mm
EAN: 9788324603978
ISBN: 83-246-0397-2
Data: 2009-03-28
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.

Książka "Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta?" - Mark Joyner - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 222 stron i została wydana w 2006 r.