pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich

Autor książki:

Grażyna Rosa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 192 s.
EAN: 9788379723652
ISBN: 978-83-7972-365-2
Data: 2020-10-15
Cena wydawcy: 50.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbior­com problematyki marketingu kolejowych przewozów pasażerskich, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki nowoczesnego marketingu.

Założeniem monografii jest zbadanie, jak przeobraża się marketing w kolejo­wych przewozach pasażerskich w kontekście współczesnych uwarunkowań, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe, jak zachowują się współcześni konsumenci (podróżni), co w usłudze pasażerskiego transportu kolejowego jest dla nich priorytetowe i jak oceniają realizację tych postulatów oraz jakie są kierunki rozwoju marketingu.

W celu osiągnięcia przyjętych założeń:
- przedstawiono przeobrażenia zachodzące w marketingu w kontekście kra­jowym i międzynarodowym,
- zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do tradycyjnych i nowoczesnych działań marketingowych w kolejowych przewozach pasażerskich,
- zaprezentowano wyniki badań pierwotnych "młodych dorosłych" obej­mujące zarówno preferencje podróżnych, jak i ocenę realizacji poszcze­gólnych cech i działań marketingowych przez przewoźników kolejowych w kolejowych przewozach pasażerskich,
- wskazano kierunki rozwoju marketingu od tradycyjnego do nowoczesnego w kolejowych przewozach pasażerskich.

Koncepcja monografii obejmuje zagadnienia teoretyczne związane zarówno z tradycyjnym, jak i nowoczesnym marketingiem oraz identyfikację problematy­ki działań i instrumentów marketingowych w kolejowych przewozach pasażer­skich obecnie i w przyszłości.


Ze wstępu

Książka "Nowoczesny marketing kolejowych przewozów pasażerskich" - Grażyna Rosa - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2020 r.