pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom V

Autor książki:

Marek Pawlak

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377028773
ISBN: 978-83-7702-877-3
Data: 2014-06-27
24.38 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Część I. Koncepcje zarządzania
Rozdział I. Nauki o zarządzaniu a nauki o bezpieczeństwie (Marek Lisiecki)
Rozdział II. Zarządzanie przedsiębiorstwem a dyspersja (Magdalena K. Wyrwicka, Dorota Jaźwińska)
Rozdział III. Struktura organizacyjna Kościoła rzymskokatolickiego (ks. Janusz Wiśniewski)

Część II. Zarządzanie przedsiębiorstwem
Rozdział I. Okazje i zagrożenia w strategii przedsiębiorstwa. Model i badania empiryczne (Rafał Krupski)
Rozdział II. Kreowanie pozytywnego wizerunku rosyjskiego koncernu Gazprom przez sponsoring sportu (Witold Kołbuk, Anna Kołbuk)
Rozdział III. Własność intelektualna w postaci majątkowych praw autorskich jako część przedsiębiorstwa (Kinga Machowicz)

Książka "Nowe tendencje w zarządzaniu. Tom V" - Marek Pawlak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2014 r. Cena 24.38 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Wstęp
Część I. Koncepcje zarządzania
Rozdział I. Nauki o zarządzaniu a nauki o bezpieczeństwie (Marek Lisiecki)
Rozdział II. Zarządzanie przedsiębiorstwem a dyspersja (Magdalena K. Wyrwicka, Dorota Jaźwińska)
Rozdział III. Struktura organizacyjna Kościoła rzymskokatolickiego (ks. Janusz Wiśniewski)

Część II. Zarządzanie przedsiębiorstwem
Rozdział I. Okazje i zagrożenia w strategii przedsiębiorstwa. Model i badania empiryczne (Rafał Krupski)
Rozdział II. Kreowanie pozytywnego wizerunku rosyjskiego koncernu Gazprom przez sponsoring sportu (Witold Kołbuk, Anna Kołbuk)
Rozdział III. Własność intelektualna w postaci majątkowych praw autorskich jako część przedsiębiorstwa (Kinga Machowicz)

Część III. Kulturowe aspekty zarządzania
Rozdział I. Wiedza pracowników w procesie zarządzania przez wartości (Arkadiusz Jabłoński, Agnieszka Marek)
Rozdział II. Systemy wartości kandydatów na studia i opinie na temat kierunku zarządzanie na podstawie badań w regionie lubelskim (Marek Pawlak)
Rozdział III. Zarządzanie niewiedzą organizacji (Ireneusz Maj)
Rozdział IV. Duchowe aspekty decyzji w zarządzaniu organizacją (Wojciech Giergiel)
Rozdział V. Milczenie organizacyjne jako przejaw biernego oporu wobec zmian (Kalina Grzesiuk)
Rozdział VI. Kompetencje kulturowe menedżerów (Katarzyna Sołkowicz)
Rozdział VII. Kultura organizacyjna Uniwersytetu Jagiellońskiego (Ewa Augustyniak)

Część IV. Finansowe aspekty zarządzania
Rozdział I. Analiza ryzyka i zmienności stóp zwrotu kursu walutowego polskiego złotego względem głównych walut w okresie 2007-2013 (Piotr Zasępa)
Rozdział II. Bankowość internetowa w działalności małych i średnich przedsiębiorstw - wybrane problemy (Anna Spoz)

Część V. Zarządzanie w rolnictwie
Rozdział I. Elastyczność produktowa jako domena przedsiębiorstwa wytwórczego w sektorze mechanizacji rolnictwa (Bogdan Nogalski, Przemysław Niewiadomski)
Rozdział II. Zasady zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy w wybranym zakładzie przemysłu owocowo-warzywnego (Anna Pecyna, Halina Pawlak)