pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe tendencje w zarządzaniu

Autor książki:

Marek Pawlak

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 324 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377020890
ISBN: 978-83-7702-089-0
Data: 2011-11-09
28.67 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Wstęp Część I. Nowe paradygmaty
Rozdział 1. Rozwój zrównoważony - paradygmat czy nowa moda w naukach o zarządzaniu (Agnieszka Leszczyńska) Część II. Grupy przedsiębiorstw
Rozdział 1. Wielokrotne mandaty jako narzędzie zarządzania w grupach kapitałowych (Marek Pawlak)
Rozdział 2. Analiza DOM jako standard przy tworzeniu aliansów strategicznych (Bartosz Boćko) Część III. Zasoby ludzkie
Rozdział 1. Psychologiczne i społeczne zasoby kapitału ludzkiego w zarządzaniu personelem (Adam Biela)
Rozdział 2. Poszanowanie praw podstawowych jako element zarządzania zasobami ludzkimi (Kinga Machowicz)
Rozdział 3. Podejście prakseologiczne do komunikowania się w organizacji jako propozycja nowego trendu w zarządzaniu (Magdalena Zalewska)
Rozdział 4. Zarządzanie przez kulturę organizacyjną jako sposób na rozwój potencjału pracowników (Agnieszka Marek)
Rozdział 5. Asertywność w zarządzaniu personelem (Anna Borawska) Część IV. Szkolnictwo
Rozdział 1. Kierunki zmian w zarządzaniu systemem kształcenia humanistycznego na poziomie studiów wyższych w Polsce w drugim dziesięcioleciu XXI w. (Witold Kołbuk)
Rozdział 2. Współczesne zarządzanie w szkole (Ewa Augustyniak) Część V. Zmiany
Rozdział 1. Innowacje organizacyjne w zarządzaniu - benedyktyński model zarządzania sobą i organizacją (Wojciech Giergiel)
Rozdział 2. Bariery i psychospołeczne uwarunkowania procesów uczenia się organizacji (Katarzyna Czop)
Rozdział 3. Adaptacyjność jako wyzwanie współczesnych społeczeństw i organizacji (Kalina Grzesiuk) Część VI. Otoczenie przedsiębiorstwa
Rozdział 1. Public relations jako strategiczny element zarządzania przedsiębiorstwem (Agnieszka Stolarska)
Rozdział 2. Strategie zarządzania społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa (Grzegorz Zasuwa) Część VII. Metody i narzędzia
Rozdział 1. Zaufanie jako istotny czynnik powodzenia realizacji projektów wdrożeń systemów informatycznych klasy ERP (Bartosz Wachnik)
Rozdział 2. Nowoczesne metody i narzędzia pracy z klientem w dystrybucji ubezpieczeń na życie (Judyta Przyłuska)
Rozdział 3. Wpływ sekurytyzacji na powstanie kryzysu finansowego i jej przyszłość w nowej rzeczywistości (Joanna Niewiadoma)
Rozdział 4. Czynniki stymulujące rozwój Knowledge Process Outsourcing (KPO) (Anna Sośnicka-Łajczak)
Rozdział 5. System ekozarządzania i auditu EMAS (Dorota Krupnik) Noty o autorach

Książka "Nowe tendencje w zarządzaniu" - Marek Pawlak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Katolicki Uniwersytet Lubelski, KUL. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2010 r. Cena 28.67 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.