pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe myślenie strategiczne. Czyste i proste. Seria: Horyzonty biznesu

Autor książki:

Robert Miechel

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2006
Oprawa: twarda
Ilość stron: 304 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788388970528
ISBN: 83-88970-52-6
Data: 2006-01-09
Cena wydawcy: 58.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ostatecznym celem każdej firmy, która chce osiągnąć przewagę nad konkurentami, powinno być zwiększenie dzielącego ją od nich dystansu nie tyle poprzez wysiłek mięśni na rynku, ile poprzez wysiłek umysłu w sali konferencyjnej. Michel Robert, ceniony ekspert od spraw zarządzania oraz autor książkowych bestsellerów z tej dziedziny, wie o tym z własnego doświadczenia. W ciągu minionych 25 lat uczestniczył w wielu sesjach planistycznych z udziałem dyrektorów i zespołów kierowniczych niemal 500 przedsiębiorstw, inicjując procesy myślenia strategicznego, które pozwalały firmom uzyskać długoterminową przewagę nad konkurencją. W książce Nowe myślenie strategiczne Robert pokazuje czytelnikowi, jak można stworzyć i wdrożyć skuteczne strategie wzrostu firmy i eliminowania konkurentów. Czerpiąc z całych dziesięcioleci doświadczeń w przekształcaniu firm najrozmaitszej wielości na całym świecie, Robert pokazuje, jak dzięki jego sprawdzonym metodom można zaoszczędzić firmie pieniędzy i czasu oraz bardzo szybko osiągnąć trwałe wyniki. Książka rozpoczyna się od szczegółowego wyjaśnienia, w jaki sposób koncepcje strategiczne Roberta przyczyniły się do uzdrowienia znanej na całym świecie firmy Caterpillar. W dalszej kolejności opisuje podstawowe elementy opracowanego przez Roberta procesu myślenia strategicznego, w szczególności zaś zagadnienia określenia siły napędowej firmy, tworzenia zespołu ds. strategii oraz uruchamiania nowych inicjatyw w skali całego przedsiębiorstwa. Ten racjonalny proces, który może wykorzystać zespół kierowniczy każdej firmy w każdej branży, jest ilustrowany licznymi analizami zaczerpniętymi z doświadczeń takich przedsiębiorstw jak Land America, 3M, Fed Ex, Pulte Homes, First Rand Limited, ACUITY czy MAXX, Inc. - zaledwie garstki z kilkuset, które dzięki myśleniu strategicznemu Roberta osiągnęły znakomite długoterminowe wyniki.

Książka "Nowe myślenie strategiczne. Czyste i proste. Seria: Horyzonty biznesu" - Robert Miechel - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2006 r.