pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowe media we współczesnym społeczeństwie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 362 s.
Wymiar: 160x225 mm
EAN: 9788323126232
ISBN: 978-83-2312-623-2
Data: 2011-04-27
pozycja niedostępna

Opis książki:

Książka Nowe media we współczesnym społeczeństwie" stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem. Szczególnego znaczenia nabierają w tym kontekście relacje, jakie zachodzą między tradycyjnymi środkami masowego przekazu a nowymi formami komunikacji. Zasadne pozostaje pytanie o charakter różnych komunikatorów w erze konwergencji. Prowadzi to do wytworzenia się, nieznanych we wcześniejszych okresach historycznych, relacji i interakcji międzyludzkich.
W oddawanej w ręce Czytelnika książce znalazły się artykuły mające na celu analizę nie do końca jeszcze rozpoznanej tematyki nowych mediów i różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i interakcjach międzyludzkich. Kwestie zarówno polityki, jak i związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji poddano analizie, uwzględniającej wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.
Swoje rozważania w przedmiotowej kwestii prezentują przedstawiciele wielu dziedzin nauki, m.in. socjologii, filozofii, politologii, językoznawstwa czy prawa. Znajdziemy tu artykuły odnoszące się chociażby do takich zagadnień, jak: specyfika Internetu i jego wpływ na tradycyjne formy przekazu czy też refleksje na temat wykorzystania sieci przez polityków i partie polityczne.

Książka "Nowe media we współczesnym społeczeństwie" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika. Książka posiada 362 stron i została wydana w 2011 r.