pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowa audiowizualność - nowy paradygmat kultury?

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 424 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788323325161
ISBN: 978-83-2332-516-1
Data: 2008-10-20
Cena wydawcy: 41.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Za pojęciem "nowej audiowizualności” kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstów zamieszczonych w niniejszej książce przywołują różne aspekty nowych praktyk na polu współczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem "uniwersum totalnego monitora

Książka "Nowa audiowizualność - nowy paradygmat kultury?" - Eugeniusz Wilk, Iwona Kolasińska-Pasterczyk (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 424 stron i została wydana w 2008 r.