pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 348 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375565614
ISBN: 978-83-7556-561-4
Data: 2013-07-30
Cena wydawcy: 61.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium. Autor opracowania skupił uwagę m.in. na: istocie procesu komunikacji w ujęciu społecznym i biznesowym, realizacji działalności reklamowej i wykorzystaniu treści niewerbalnych w tym procesie, metodach badania skuteczności reklamy, omówieniu czynników determinujących skuteczność aktywności reklamowej, szczegółowym scharakteryzowaniu elementów komunikacji niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, ukazaniu wpływu stosowania treści niewerbalnych w reklamie telewizyjnej na świadomość oraz zachowania audytorium.

Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.

Książka "Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej. Zastosowanie i oddziaływanie" - Michał Makowski - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 348 stron i została wydana w 2013 r.