pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 226 s.
EAN: 9788382204476
ISBN: 978-83-8220-447-6
Data: 2021-05-04
Cena wydawcy: 54.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa.

Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych.

Z tej książki dowiesz się:
- jak zastosować neuromarketing w e-commerce;
- jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący;
- jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym;
- na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie;
- jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych;
- jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.

Książka "Neuromarketing w Internecie. Pozytywne doświadczenia klientów w świecie cyfrowym" - Ralf Pispers, Joanna Rode, Benjamin Fischer - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2021 r.