pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa (+ CD)

Autor książki:

Jacek M. Rybicki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 368 s.
Wymiar: 205x280 mm
EAN: 9788375260892
ISBN: 978-83-7526-089-2
Data: 2009-10-01
pozycja niedostępna

Opis książki:

Program komputerowy, w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej, zamieszczony na płycie CD umożliwia między innymi opracowanie analizy strategicznej przedsiębiorstwa, biznesplanu i planu marketingowego, monitorowanie dynamiki portfela produktów, klientów i dostawców oraz przeanalizowanie finansowych aspektów strategii przedsiębiorstwa. Uzupełniająca program publikacja stanowi teoretyczną podbudowę poszczególnych segmentów tematycznych: - misja i cele firmy, - analiza strategiczna SWOT / TOWS, - analiza wieloczynnikowa, - analiza konkurencji, - badania i rozwój, - analiza produktu, - analiza portfelowa, - aspekty finansowe strategii, - kontrola strategiczna.
Każdy rozdział składa się z części praktycznej, w której objaśniono, w jaki sposób pracować z programem komputerowym i zaprezentowano poszczególne okna programu, oraz z części teoretycznej wyjaśniającej główne pojęcia i terminy z zakresu zarządzania strategicznego i przedstawiającej teorię związaną z danym zagadnieniem.

Książka "Nawigacja strategiczna. Komputerowe wspomaganie analizy strategicznej przedsiębiorstwa (+ CD)" - Jacek M. Rybicki - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 368 stron i została wydana w 2009 r.