pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie polskich przedsiębiorstw wobec wyzwań klimatycznych

Autor książki:

Agnieszka Leszczyńska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 298 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377843147
ISBN: 978-83-7784-314-7
Data: 2013-05-27
30.63 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Zmiany klimatyczne generują nowe wyzwania dla przedsiębiorstw. Wiążą się one z oddziaływaniem czynników społeczno-prawnych (regulacje prawne, presja organizacji ekologicznych, oczekiwania klientów) oraz z wzrastającą liczbą ekstremów pogodowych. Jak dotychczas problematyka reakcji przedsiębiorstw na wyzwania klimatyczne jest w literaturze praktycznie nieobecna. Niniejsza publikacja uzupełnia tę lukę przez przybliżenie czytelnikowi: - ryzyk klimatycznych zagrażających przedsiębiorstwom, - strategii przyjmowanych wobec zmian klimatycznych, - czynników warunkujących zachowania przedsiębiorstw w tym obszarze, - wpływ przyjętych postaw na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Książka przeznaczona jest przede wszystkim dla środowiska naukowego. Czytelnik znajdzie tutaj szeroki przekrój wiedzy dotyczący zmian klimatycznych z perspektywy zarządzania przedsiębiorstwami. Praca może stanowić również źródło inspiracji dla praktyków zajmujących się kreowaniem strategii oraz ochroną środowiska w przedsiębiorstwach.

Książka "Strategie polskich przedsiębiorstw wobec wyzwań klimatycznych" - Agnieszka Leszczyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 298 stron i została wydana w 2013 r. Cena 30.63 zł. Zapraszamy na zakupy!