pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie

Autor książki:

Kazimierz Perechuda

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 130 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375567687
ISBN: 978-83-7556-768-7
Data: 2015-10-09
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce przedstawiono nowoczesne modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie poprzez wykorzystanie narracji biznesowych, które współcześnie w optymalny sposób umożliwiają aranżowanie formy, systemu zarządzania, struktury organizacyjnej i komunikowania menedżerskiego wewnątrz przedsiębiorstwa, jak również w układach międzyorganizacyjnych (firma - otoczenie, kooperanci, konkurenci, klienci i inne podmioty zaangażowane).

Przedsiębiorstwo przyjmuje się w książce jako teatr aktorów organizacyjnych (menedżerowie, pracownicy, klienci), którzy odgrywając role organizacyjne "przyśpieszają" lub "zwalniają" dynamikę rozwoju organizacji gospodarczej.

Oryginalne narracje zostały przygotowane i przetestowane przez pracowników i współpracowników Katedry Zarządzania Wiedzą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Zawarta jest w nich wiedza niejawna, umożliwiająca odkrywanie, identyfikowanie i przeformowanie modeli biznesu w realnie istniejących organizacjach gospodarczych. Narracje biznesowe, mające wymiar teoretyczny i praktyczny, stanowią świetne narzędzie dydaktyczne w wyższych uczelniach menedżersko-ekonomicznych, jak również w firmach konsultingowych, treningowych i szkoleniowych oraz w innych instytucjach szkolenia zawodowego.

Książka "Narracje biznesowe. Modelowanie przestrzeni wiedzy w przedsiębiorstwie" - Kazimierz Perechuda - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 130 stron i została wydana w 2015 r.