pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Multikulturalizm w sferze mediów

Autor książki:

Magdalena Ratajczak

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 250 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788322928295
ISBN: 978-83-2292-829-5
Data: 2007-07-27
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Współczesny problem kulturowości i wielokulturowości w komunikowaniu
Polsko−niemieckie „wojny medialne” z perspektywy komunikacji międzykulturowej
Akomodacja różnorodności kulturowej w sferze mediów: europejskie modele dostępu mniejszości narodowych do mediów
Jedność, ale nie jednostajność (na przykładzie idée suisse)
Mniejszości i środki masowego przekazu w Słowenii
Piotr Tyma, „Telenowyny” - ukraiński na ekranie
Rola mediów w informowaniu o różnorodności
Wpływ mediów na wydarzenia we Francji podczas zamieszek w październiku i listopadzie 2005 roku
Wolność słowa, prasy i religii w wielokulturowej Europie (na przykładzie konfliktu wywołanego przez publikacje karykatur Mahometa)
Wizja konfliktu między cywilizacjami w publicystyce Oriany Fallaci

Książka "Multikulturalizm w sferze mediów" - Magdalena Ratajczak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.