pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Między twórczością a biznesem. Seria: Edukacja medialna. Podręcznik akademicki

Autor książki:

Tadeusz Kowalski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 290 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788360807262
ISBN: 978-83-6080-726-2
Data: 2006-02-01
Cena wydawcy: 27.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Media oraz rozrywka stanowią pole szczególnych wyzwań i doświadczeń związanych z zarządzaniem. Parafrazując znane powiedzenie, można stwierdzić, że media i rozrywka są zagadnieniem zbyt poważnym, aby zarządzanie nimi powierzaćzawodowym memedżerom, którzy być może zbyt późno uświadamiają sobie, czym właściwie zarządzają. Mimo, że w praktyce bywa różnie, zwłaszcza tam, gdzie zaznacza się wpływ polityki, intencją Autora jest pomóc memedżerom zarządzającym w firmach medialnych i w rozrywce stawić skutecznie czoła wyzwaniom rynków i klientów, zapewniając twórcom możliwości działania i realizacji ich pomysłów.

Książka "Między twórczością a biznesem. Seria: Edukacja medialna. Podręcznik akademicki" - Tadeusz Kowalski - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 290 stron i została wydana w 2008 r.