pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu
Księgarnia »
Książki »
książka:

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu

autor:

Iwona Lupa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe Sophia
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 227 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788365357373
ISBN: 978-83-6535-737-3
Data: 2020-03-17
71.74  78.00  6.26 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu - Iwona Lupa - opis książki:

Iwona Lupa trener, nauczyciel i praktyk w obszarze zarządzania, marketingu i mediów społecznościowych; naukowo związana z Katedrą Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Aktywny uczestnik licznych konferencji ogólnopolskich i międzynarodowych poświęconych tematyce zarządzania, marketingu oraz mediów społecznościowych, w tym m.in. European Conference on Social Media ECSM jednej z największych konferencji poświęconej tym mediom na świecie.

Książka „Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Sophia.

Książka posiada 227 stron i została wydana w 2016 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu"
Iwona Lupa - autor m.in.:
Produkty podobne:
Współczesne kampanie wyborcze w - okładka książki
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.)