pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Markowe produkty turystyczne

Autor książki:

Adam E. Szczepanowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 212 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320819861
ISBN: 978-83-2081-986-1
Data: 2012-01-19
Cena wydawcy: 59.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: istotę i cechy produktu turystycznego, korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, cykl życia produktu turystycznego, turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.

Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.

Książka "Markowe produkty turystyczne" - Adam E. Szczepanowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 212 stron i została wydana w 2012 r.