pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
książka:

Marketing wystawienniczy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 168x240 mm
EAN: 9788374840262
ISBN: 83-7484-026-9
Data: 2008-11-23
pozycja niedostępna

Marketing wystawienniczy - Barry Siskind - opis książki:

Targi krajowe i zagraniczne oraz konferencje to znakomita okazja do nawiązania bezpośredniego kontaktu z klientami. Aby jednak móc ją wykorzystać, trzeba precyzyjnie określić cele, stworzyć dobry projekt wystawienniczy i profesjonalnie wprowadzić go w życie. Cenną pomocą w tym będzie ta książka stanowiąca kompendium wiedzy na temat tworzenia strategii wystawienniczych i skutecznego zarządzania tego typu projektami.

Książka „Marketing wystawienniczy” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business.

Książka posiada 264 stron i została wydana w 2010 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing wystawienniczy"