pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing wartości

Autor książki:

Peter Doyle

Dane szczegółowe:
Wydawca: Felberg
Rok wyd.: 2003
Oprawa: twarda
Ilość stron: 420 s.
Wymiar: 170x250 mm
EAN: 9788388667220
ISBN: 83-88667-22-X
Data: 2006-01-08
Cena wydawcy: 75.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują klarownego przełożenia na wyniki finansowe.

Książka "Marketing wartości" - Peter Doyle - oprawa twarda - Wydawnictwo Felberg. Książka posiada 420 stron i została wydana w 2003 r.