pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing w usługach. Przykłady zastosowań

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788372052988
ISBN: 978-83-7205-298-8
Data: 2012-10-31
Cena wydawcy: 35.25 złpozycja niedostępna

Opis książki:

„Szczególne zadanie ma do spełnienia marketing w działalności usługowej, gdzie przewaga niematerialnych cech produktu nakłada także zadania w zakresie kształtowania jakości obsługi klientów”.

ze Wstępu

Niniejsza publikacja prezentuje zasady wykorzystywania narzędzi marketingowych w promocji usług bankowych, turystycznych oraz placówek ochrony zdrowia. Charakteryzuje także e-learning jako nowy produkt szkół wyższych oraz marketing w handlu elektronicznym. Ukazuje, w jaki sposób skutecznie kreować wartość produktu-usługi, która gwarantuje długofalowy sukces firmy. Są to zagadnienia istotne wobec rosnących oczekiwań konsumentów, a także wpływu technologii informacyjnej na proces świadczenia i korzystania z usług.

Książka może zainteresować pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów firm usługowych.

Publikacja „charakteryzuje się czytelną i kompleksową wewnętrzną strukturą treści, logicznym układem oraz - co warto szczególnie podkreślić - przydatnością praktyczną. Autorzy [...] rzeczowo objaśniają podstawowe pojęcia, prezentują odpowiednie klasyfikacje zjawisk, systematyzują problemy związane z marketingiem różnych rodzajów usług. Styl narracji, poziom językowy zachęcają do lektury książki”.

Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Mirosławy Pluty-Olearnik

Książka "Marketing w usługach. Przykłady zastosowań" - Barbara Iwankiewicz-Rak (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2012 r.