pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w sektorze publicznym

Autor książki:

Philip Kotler, Nancy Lee

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 320 s.
Wymiar: 170x250 mm
EAN: 9788360501993
ISBN: 978-83-6050-199-3
Data: 2006-01-24
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka znanego guru marketingu Philipa Kotlera i Nancy Lee jest wyjątkową publikacją na polskim rynku. Napisana prostym i zrozumiałym językiem, z setkami przykładów, umożliwia samorządowcom, politykom, urzędnikom różnego szczebla, zaangażowanym w działania społeczne obywatelom zrozumienie oraz praktyczne zastosowanie koncepcji marketingu w ogromnie ważnych, dla funkcjonowania społeczeństwa obszarach.

Książka "Marketing w sektorze publicznym" - Philip Kotler, Nancy Lee - oprawa twarda - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 320 stron i została wydana w 2007 r.