pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing w ochronie zdrowia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788376412337
ISBN: 978-83-7641-233-7
Data: 2010-12-02
Cena wydawcy: 40.01 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.

Książka "Marketing w ochronie zdrowia" - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 176 stron i została wydana w 2010 r.