pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Marketing w ochronie zdrowia
książka:

Marketing w ochronie zdrowia

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788376412337
ISBN: 978-83-7641-233-7
Data: 2010-12-02
Cena: 33.99  Cena wydawcy: 40.01 zł Oszczędzasz: 6.02 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing w ochronie zdrowia - opis książki:

W książce przedstawiono kompleksowe podejście do problemów marketingu w ochronie zdrowia. Zaprezentowano w niej możliwości wykorzystania narzędzi marketingowych w pozycjonowaniu usług zdrowotnych, jak również, budzący ostatnimi czasy wiele kontrowersji, marketing produktu leczniczego. Jako uzupełnienie omówiono obszary zastosowania marketingu w kształtowaniu postaw zdrowotnych, co w dobie wzrostu znaczenia profilaktyki i promocji zdrowia odgrywa niezwykle istotną rolę. Głównymi adresatami książki są osoby profesjonalnie zajmujące się marketingiem w ochronie zdrowia, szczególnie pracownicy zakładów opieki zdrowotnej, przedsiębiorstw farmaceutycznych, środowisko medyczne. Publikacja adresowana jest ponadto do studentów marketingu i zdrowia publicznego.

Książka „Marketing w ochronie zdrowia” - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin.

Książka posiada 176 stron i została wydana w 2010 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing w ochronie zdrowia"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Marketing w usługach. Przykłady - okładka książki
Marketing w usługach. Przykłady zastosowań Barbara Iwankiewicz-Rak (red.)