pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing usług

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 340 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788326416194
ISBN: 978-83-2641-619-4
Data: 2012-03-05
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług.

Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: - charakterystyczne cechy usług i rynku usług, - zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, - segmentacja rynku usług, - jakość usług, - proces świadczenia usług, - polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, - rola personelu w marketingu firmy usługowej.

Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy.

Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.

Książka "Marketing usług" - Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan W. Wiktor - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 340 stron i została wydana w 2012 r.