pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Marketing turystyczny. Elementy norm postępowania i etyki dla zarządzających
»
»
książka:

Marketing turystyczny. Elementy norm postępowania i etyki dla zarządzających

Dane szczegółowe:
Wydawca: Humanitas
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 218 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788361991380
ISBN: 978-83-6199-138-0
Data: 2013-06-04
Cena: 32.66 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Marketing turystyczny. Elementy norm postępowania i etyki dla zarządzających - Cezary Marcinkiewicz, Sławomir Kowalski - opis książki:

Ze Wstępu Z roku na rok powstaje coraz więcej podmiotów świadczących usługi turystyczne oraz zajmujących się szeroko rozumianą turystyką. W związku z tym istnieje potrzeba stałego uaktualniania i uzupełniania wiedzy na temat funkcjonowania na rynku turystycznym. Nowoczesny menedżer, chcąc pracować w branży tak konkurencyjnej jak turystyka, powinien posiadać gruntowną wiedzę na temat teorii zasad zarządzania, marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi. Wszystko po to, aby skutecznie działać na konkurencyjnym rynku. Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa turystycznego. Zważając na fakt, że podstawą marketingowego działania przedsiębiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel usługowy, stanowiący fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwagę zwrócono na elementy norm postępowania i etyki touroperatorów. W szczególności praca niniejsza obejmuje: - charakterystykę celów współczesnej turystyki, - charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne, - zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi, - zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych, - działalność biur podróży zorientowanych na klienta, - elementy psychologii w nowoczesnej turystyce, - kulturę obsługi i normy etyczne pracowników biur podróży, - badania marketingowe.

Książka „Marketing turystyczny. Elementy norm postępowania i etyki dla zarządzających” - oprawa miękka - Wydawnictwo Humanitas.

Książka posiada 218 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing turystyczny. Elementy norm postępowania i etyki dla zarządzających"
Cezary Marcinkiewicz, Sławomir Kowalski - autor m.in.:
Zastosowanie marketingu na rynku - okładka książki
Zastosowanie marketingu na rynku usług medycyna... Sławomir Kowalski, Agata Krukowska-Miler;
Produkty podobne: