pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing sukcesu. Partnering

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788372515179
ISBN: 83-7251-517-4
Data: 2008-11-23
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nie jest to kolejny podręcznik akademicki, ale niekończąca się opowieść wzbogacona doświadczeniami autora i jego refleksjami. Fenomen tej książki tkwi również w bardzo barwnym, charakterystycznym języku. Książka ta jest nową jakością na polskim rynku wydawniczym. Prof. dr hab. Aneta Zelek

Książka "Marketing sukcesu. Partnering" - Jacek S. Ławicki - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2005 r.