pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing. Sposób myślenia i działania

Autor książki:

Józef Perenc

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 342 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788372411396
ISBN: 83-7241-139-5
Data:2001-02-03
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Opracowanie to jest próbą przedstawienia współczesnych przeobrażeń w myśleniu, działaniu i analizowaniu przyczyn procesów i zjawisk szeroko rozumianego marketingu. Głównym przedmiotem rozważań są problemy współczesnego marketingu i jego aplikacji. W dwunastu rozdziałach czytelnik może zapoznać się z istotą marketingu, problemami rynku, badaniem zachowań nabywczych konsumentów, organizacją i technikami badań marketingowych, systemem informacji marketingowej, istotą kształtowania produktów, innowacjami produktowymi, metodami wprowadzania i wycofywania produktów z rynku, zasadami kształtowania cen, dystrybucji produktów, problemami promocji oraz istotą konkurencji podmiotów gry sił rynkowych.

Książka "Marketing. Sposób myślenia i działania" - Józef Perenc - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.