pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing. Skuteczne planowanie i praktyka

Autor książki:

Harry Schroder

Dane szczegółowe:
Wydawca: Centrum Kreowania Liderów S.A.
Rok wyd.: 2000
Oprawa: miękka
Ilość stron: 363 s.
Wymiar: 144x205 mm
EAN: 9788390394503
ISBN: 83-9039-450-2
Data: 2008-11-14
pozycja niedostępna

Opis książki:

- to praktyczny poradnik napisany przez twórcę strategii marketingowych nowoczesnych niemieckich firm. Książka ta zawiera wiadomości dotyczące nowoczesnego i skutecznego marketingu. Dostarcza wskazówek, których celem jest; poznanie stanu marketingu, planowanie i kontrola budżetu marketingu, planowanie i prowadzenie działań marketingowych.

Książka "Marketing. Skuteczne planowanie i praktyka" - Harry Schroder - oprawa miękka - Wydawnictwo Centrum Kreowania Liderów S.A.. Książka posiada 363 stron i została wydana w 2000 r.