pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie

Autor książki:

Jacek Otto

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788373874428
ISBN: 83-7387-442-9
Data: 2008-11-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

*Opis podstawowych narzędzi *Wyjaśnienie istoty tzw. Programów lojalnościowych *Przykłady najlepszych działań stosowanych w praktyce Książka zawiera modelowe ujęcie marketingu relacji, prezentujące nowe instrumenty pomiaru działań marketingowych. Przedstawia konkretne metody tworzenia długookresowych więzi z klientami, wykorzystywane przez przedsiębiorców.

Książka "Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie" - Jacek Otto - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2004 r.