pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jacek Otto

Jacek Otto - autor


okładka książki - Metody zarządzania marketingowego
Jacek Otto, Łukasz Sułkowski (red.)

Metody zarządzania marketingowego

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Publikacja stanowi drugi tom serii wydawniczej Metody i techniki zarządzania. Podjęto w niej problematykę metod marketingowych w zarządzaniu organizacjami. Książka jest zbiorem materiałów badawczych i dydaktycznych z zakresu metodologii...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie
Jacek Otto

Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
*Opis podstawowych narzędzi *Wyjaśnienie istoty tzw. Programów lojalnościowych *Przykłady najlepszych działań stosowanych w praktyce Książka zawiera modelowe ujęcie marketingu relacji, prezentujące nowe instrumenty pomiaru działań...
pozycja niedostępna