pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
podręcznik:

Marketing produktów systemowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2012
Oprawa: twarda
Ilość stron: 260 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320820164
ISBN: 978-83-2082-016-4
Data: 2012-06-18
18.80  54.90  36.1 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing produktów systemowych - Leszek Żabiński - opis książki:

W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych, systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki, systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych, systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dó trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.

Książka „Marketing produktów systemowych” - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE.

Książka posiada 260 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing produktów systemowych"
Produkty podobne:
Marketing w usługach. Przykłady - okładka książki
Marketing w usługach. Przykłady zastosowań Barbara Iwankiewicz-Rak (red.)
Strategiczna karta wyników firm - okładka książki
Strategiczna karta wyników firm usługowych Rajesh K. Tyagi, Praveen Gupta