Marketing produktów systemowych - Leszek Żabiński - opis książki:
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych, systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki, systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych, systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dó trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
Książka „Marketing produktów systemowych” - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2012 r.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce ""