pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing produktów farmaceutycznych. Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia

Autor książki:

Giulio Cesare, Paolo Mancini

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 205 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375567014
ISBN: 978-83-7556-701-4
Data: 2015-06-22
Cena wydawcy: 66.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Na rynku, gdzie popyt jest często niższy od oferty, marketing stara się - za pomocą swoich specjalnych technik - stworzyć różnicę pomiędzy nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych produktów. Z tego względu marketing jest i pozostanie dyscypliną strategiczną w zarządzaniu biznesem, również w tak specyficznym sektorze, jak ochrona zdrowia, gdzie musi mierzyć się nie tylko z niekorzystną koniunkturą gospodarczą, ale też z pojawieniem się "superpacjenta", coraz lepiej poinformowanego i coraz bardziej zintegrowanego. Książka przedstawia, w sześciu rozdziałach, zmiany zachodzące na rynku i równocześnie opisuje podstawowe narzędzia robocze marketingowca. Kolejne jej rozdziały prowadzą czytelnika w przystępny sposób drogą od scenerii działań do szczegółowego opisu podstawowych metod analizy marketingowej stosowanych w sektorze CHC.

W książce omówiono m.in. następujące zagadnienia:
- Sceneria, w której musi funkcjonować firma. Trendy kształtujące sektor i sposób prowadzenia działalności gospodarczej.

- Nadejście superpacjenta i jego nowego sposobu zarządzania zdrowiem.

- Ewolucję kanałów dystrybucyjnych.

- Marketing inbound - narzędzie do współpracy z pacjentami, coraz lepiej poinformowanymi i aktywnymi.

- Zawód marketingowca - rady i zalecenia jak być skutecznym.

- Metody analizy biznesowej, opisane w syntetycznej formie w postaci łatwych do przyswojenia praktycznych wskazówek.

Książka "Marketing produktów farmaceutycznych. Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia" - Giulio Cesare, Paolo Mancini - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 205 stron i została wydana w 2014 r.