pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing i PR w czasie rzeczywistym

Autor książki:

David Meerman Scott

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2012
Oprawa: twarda
Ilość stron: 234 s.
Wymiar: 175x245 mm
EAN: 9788326413513
ISBN: 978-83-2641-351-3
Data: 2011-12-05
pozycja niedostępna

Opis książki:

Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji. W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo: metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami, przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki, sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów, inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.

Książka "Marketing i PR w czasie rzeczywistym" - David Meerman Scott - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 234 stron i została wydana w 2012 r.