pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek

Autor książki:

Renata Wrona

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Rozpisani
Rok wyd.: 2017
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 190 s.
Wymiar: 176x240 mm
EAN: 9788394808228
ISBN: 978-83-9480-822-8
Data: 2017-11-22
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Ta książka pomoże Ci zbudować markę osobistą, która:
- będzie prawdziwa, naturalna, spójna i przekonująca;
- wykreuje Twój wizerunek jako osoby profesjonalnej i godnej zaufania;
- wzmocni poczucie Twojej wartości;
- podkreśli Twoją wyjątkowość.

Nowa książka Renaty Wrony to przewodnik po etykiecie i wizerunku kobiety w biznesie, który pomaga sprawnie przejść przez biznesowy savoir vivre. Podpowiada, jak czuć się pewnie i wyglądać odpowiednio do sytuacji oraz jak podkreślać swój profesjonalizm, nie pozbywając się przy tym kobiecości.

W świecie przeładowanym informacjami i pośpiechem bywa, że pomijamy podstawowe zasady savoir vivre u oraz etykiety, ponieważ wydaje się nam, że tak będzie szybciej, łatwiej lub bardziej efektywnie. Czasami przyczyna jest prozaiczna: nie znamy podstawowych zasad zachowania się i kreowania wizerunku. Książka Renaty dostarcza aktualnej i praktycznej wiedzy, umożliwiając każdej kobiecie zbudowanie silnej i niepowtarzalnej marki w biznesie.

Renata Wrona
Trenerka rozwoju osobistego i trenerka biznesu, coach ICF, PR menedżerka, właścicielka firmy Prime Image, autorka książki "Szczęśliwa kobieta - rozwój, kariera, miłość" oraz artykułów z zakresu budowania marki i etykiety w biznesie.

Ekspertka w dziedzinie budowania marki - w tym marki osobistej, savoir vivre w biznesie, komunikacji interpersonalnej, wystąpień publicznych i public relations.

Prowadzi szkolenia z doskonalenia kompetencji osobistych, interpersonalnych i menedżerskich, pomagając uczestnikom w stawaniu się najlepszymi wersjami samych siebie. Pracuje z obrazem, wykorzystując grę coachingową "Points of You" oraz metodę dramy.

Książka "Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek" - Renata Wrona - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Rozpisani. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2017 r.