pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Lean Social Media

Autor książki:

Agnieszka Grzechynka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Ignatianum
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 204 s.
Wymiar: 230x155 mm
EAN: 9788376145075
ISBN: 978-83-7614-507-5
Data: 2021-10-27
Cena wydawcy: 52.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Dlaczego ufamy Karen z Facebooka, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej?
Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.

Książka "Lean Social Media" - Agnieszka Grzechynka - oprawa miękka - Wydawnictwo Ignatianum. Książka posiada 204 stron i została wydana w 2021 r.