pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach

Autor książki:

Magdalena Pataj, Elżbieta Pawlak-Hejno

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 400 s.
EAN: 9788322794425
ISBN: 978-83-2279-442-5
Data: 2021-03-09
44.67 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Zbiór ten zawiera cenne szkice i rozprawy, trafnie rozpoznające zagadnienie różnorodnego przekazywania treści politycznych lub wątków z polityką pośrednio związanych w dziełach literackich, utworach niefikcjonalnych i innych tekstach kultury, a także za pomocą środków masowego przekazu (takich jak prasa, radio czy internet). Lektura zgromadzonych w książce artykułów stwarza okazję do zweryfikowania wielu stereotypowych sądów na temat polityki historycznej i historii politycznej, poznania mechanizmów działania komunikacji społecznej i ideologicznego uwarunkowania rozmaitych przekazów kulturowych. [...] Książka Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach jest pracą prezentującą wysoki poziom merytoryczny i oryginalne ujęcie zagadnień związanych bezpośrednio lub pośrednio z obecnością polityki w różnorodnych tekstach kultury i środkach masowego przekazu. Jej analityczna wielokierunkowość, bogactwo materiałowe, celność interpretacji, w połączeniu z erudycją autorów i ich rzetelną wiedzą, wspartą przez dobrze zastosowane nowoczesne metodologie badawcze powodują, że czytelnik otrzymuje pracę niezwykle war-tościową, a przede wszystkim zajmującą w lekturze.

Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Legutko

Książka "Komunikowanie polityk(i) w literaturze i w mediach" - Magdalena Pataj, Elżbieta Pawlak-Hejno (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2021 r. Cena 44.67 zł. Zapraszamy na zakupy!