pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
książka:

Kultura Internetu w Polsce. Od akademickich początków do upowszechnienia zjawiska

autor:

Marta Juza

Dane szczegółowe:
Wydawca: Antykwa
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 198 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788360154304
ISBN: 978-83-60154-30-4
Data: 2016-02-05
28.66  39.90  11.24 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Kultura Internetu w Polsce. Od akademickich początków do upowszechnienia zjawiska - Marta Juza - opis książki:

Autorka wnika w zbiorowość pionierów Internetu w Polsce, w środowisko, które wywarło znaczny wpływ na przemiany w naszym kraju. Zagadnienie to jest nowe i mało intelektualnie przetworzone, dość jeszcze słabo obecne w monografiach socjologicznych i podręcznikach. W ciągu dwu dekad ewolucję od jego narodzin w Polsce Internet stał się powszechnym, dostępnym każdemu elementem codziennej rzeczywistości. Książka powinna zachęcić do lektury wszystkich zainteresowanych Internetem zawodowo bądź hobbystycznie: biznes sieciowy, medioznawców i badaczy komunikacji, a także kulturoznawców i socjologów sieci. Może by pomocniczym podręcznikiem przede wszystkim na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna, a także ekonomii w zakresie tzw. nowej ekonomii sieci, zwanej wikinomią.

Książka „Kultura Internetu w Polsce. Od akademickich początków do upowszechnienia zjawiska” - oprawa miękka - Wydawnictwo Antykwa.

Książka posiada 198 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Kultura Internetu w Polsce. Od akademickich początków do upowszechnienia..."
Produkty podobne:
Kultura zachowań językowych w internecie - okładka książki
Kultura zachowań językowych w internecie Alina Naruszewicz-Duchlińska
Nowe praktyki kulturowe Polaków. - okładka książki
Nowe praktyki kulturowe Polaków. Megaceremoniały... Tomasz Szlendak, Krzysztof Olechnicki
Kobiety, mężczyźni i bliskie związki - okładka książki
Kobiety, mężczyźni i bliskie związki Tomasz Szlendak, Krzysztof Olechnicki