pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych
książka:

Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788375612059
ISBN: 978-83-7561-205-9
Data: 2013-03-05
Cena: 29.55  Cena wydawcy: 44.90 zł Oszczędzasz: 15.35 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych - opis książki:

Książka jest pierwszą publikacją na krajowym rynku wydawniczym, w której problem komunikacji wizualnej w prasie i w mediach elektronicznych jest omawiany z wielu punktów widzenia w jednym tomie. Jest to praca zbiorowa praktyków oraz wykładowców akademickich z wielu krajowych uczelni. Obrazowa forma porozumiewania się ludzi jest bardzo odległa i znana niemal od początku świata. Właściwie nie wiadomo, czy pierwszym narzędziem porozumiewania się było słowo, czy obraz. O początkach obu modeli komunikowania wiemy tyle samo: z okresu przedhistorycznego zachowały się rysunki naskalne z Ziemi Arnhema w północnej Australii, z grot Lascaux w południowej Francji, z Tassili z północy Algierii, ale za Ewangelią św. Jana powtarzamy: "na początku było Słowo..., które utożsamia się z Bogiem, a więc początkiem świata.

Książka „Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych” - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT.

Książka posiada 224 stron i została wydana w 2013 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Media i dziennikarstwo w XX wieku. - okładka książki
Media i dziennikarstwo w XX wieku. Studia i szkice Michał Kaczmarczyk, Magdalena Boczkowska (red.)