pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI w.

Autor książki:

Jarosław Kończak

Dane szczegółowe:
Wydawca: SBP
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 342 s.
EAN: 9788365741
ISBN: 978-83-6574-146-2
Data: 2020-07-01
Cena wydawcy: 53.39 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne również dla specjalistów i menedżerów pracujących w jednostkach budżetowych, samorządowych, związkach sportowych, klubach, fundacjach i stowarzyszeniach. Może również stanowić kompendium wiedzy dla studentów zarówno studiów licencjackich, jak i magisterskich, podyplomowych oraz doktoranckich. Książka stanowi przegląd publikacji środowisk naukowych i konfrontacji ich z doświadczeniem i wiedzą praktyków. Autor opisuje rynek sponsoringu sportowego w Polsce, wydatki sponsoringowe na świecie, prawa w sponsoringu do tytułów i znaku, drabinkę sponsorską oraz prawa wyłączności, prawa do wizerunków, prawa reklamowe, prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations. Wśród ponad 500 materiałów źródłowych wykorzystanych w publikacji znalazły się monografie naukowe, artykuły, raporty, badania i ekspertyzy, akty prawne, literatura popularnonaukowa, netografia, umowy, prezentacje.

Książka "Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI w." - Jarosław Kończak - oprawa miękka - Wydawnictwo SBP. Książka posiada 342 stron i została wydana w 2020 r.