pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jarosław Kończak

Jarosław Kończak - autor


okładka książki - Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI wieku
Jarosław Kończak

Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI wieku

Książka. Wydawnictwo: SBP ; Kategoria: Książki / Sport; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji...
34.18 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI w.
Jarosław Kończak

Komunikacja sponsoringowa w sporcie XXI w.

Książka. Wydawnictwo: SBP ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady komunikacji są użyteczne również dla...
pozycja niedostępna

okładka książki - Od Tele-Echa do Polskiego Zoo. Ewolucja programu TVP
Jarosław Kończak

Od Tele-Echa do Polskiego Zoo. Ewolucja programu TVP

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne ; Kategoria: Książki / Polityka / Media, dziennikarstwo; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Autor przedstawia cechy charakterystyczne i tendencje rozwojowe programów telewizyjnych w obrębie poszczególnych gatunków programów telewizyjnych w kolejnych okresach rozwoju, od okresu eksperymentalnego do przekształcenie jej w spółkę Skarbu...
pozycja niedostępna