pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy...
książka:

Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 270 s.
EAN: 9788380855083
ISBN: 978-83-8085-508-3
Data: 2018-07-09
Cena: 45.48  Cena wydawcy: 59.00 zł Oszczędzasz: 13.52 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej - Monika Sulimowska-Formowicz - opis książki:

Sukces przedsiębiorstwa w kooperacji międzyorganizacyjnej/współpracy gospodarczej wymaga, m.in. posiadania szczególnych kompetencji zarządzania relacjami. Kompetencje te tworzą kompetencję relacyjną, meta kompetencję, na którą składają się procedury i umiejętności cząstkowe organizacji budujące kompetencje niezbędne do prowadzenia procesu współpracy na wszystkich jego etapach. Wyniki badań zaprezentowanych w książce wskazują na pozytywny wpływ kompetencji relacyjnej (jako całości) na sukces przedsiębiorstwa w niekapitałowej kooperacji gospodarczej różnego typu (m.in. współpracy marketingowej) oraz na zróżnicowane znaczenie poszczególnych kompetencji składowych: wyboru partnera; planowania relacji; zarządzania wspólnymi czynnościami, integracyjnej, rozwiązywania problemów, zarządzania wiedzą i zarządzania efektywnością relacji. Patron wydania: Uniwersytet Śląski w Katowicach.

Książka „Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej” - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin.

Książka posiada 270 stron i została wydana w 2018 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy..."
Produkty podobne:
Zarządzanie wiedzą w warunkach - okładka książki
Zarządzanie wiedzą w warunkach globalnej współpracy... Jerzy Bogdanienko, Marcin Kuzel, Iwona Sobczak (red.)
Zaufanie w zarządzaniu - okładka książki
Zaufanie w zarządzaniu Joanna Paliszkiewicz