pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Język na sprzedaż

Autor książki:

Jerzy Bralczyk

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2008
Oprawa: twarda
Ilość stron: 151 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788374891882
ISBN: 978-83-7489-188-2
Data: 2009-02-10
Cena wydawcy: 29.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy - mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą."
To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.
Jerzy Bralczyk - profesof językoznawca, wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Autor książek o języku publicznym.

Książka "Język na sprzedaż" - Jerzy Bralczyk - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 151 stron i została wydana w 2008 r.