pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku

Autor książki:

Gerald Zaltman

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Rok wyd.: 2008
Oprawa: twarda
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788375102635
ISBN: 978-83-7510-263-5
Data: 2008-10-29
Cena wydawcy: 43.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa. Co proponuje? Prawdziwą rewolucję - spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i neurobiologii.

Książka "Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku" - Gerald Zaltman - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2008 r.