pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Gerald Zaltman

Gerald Zaltman - książki lub utwory autora


Metafora w marketingu - okładka książki
Gerald Zaltman, Lindsay Zaltman

Metafora w marketingu

Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Dlaczego kampanie reklamowe nowych produktów często kończą się fiaskiem Dlaczego konsumenci uważają, że firmy nie rozumieją ich potrzeb Kluczem do rozwiązania problemów marketingowych jest poznanie uczuć i myśli klientów. Metafora...
pozycja niedostępna

Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku - okładka książki
Gerald Zaltman

Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku

Książka. Wydawnictwo: Rebis ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: twarda;
Profesor Gerald Zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych...
pozycja niedostępna

Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku - okładka książki
Gerald Zaltman

Jak myślą klienci. Podróż w głąb umysłu rynku

Książka. Wydawnictwo: Forum ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: twarda;
Rewolucyjna książka Geralda Zaltmana Bestseller literatury marketingowej Polski czytelnik otrzymuje książkę fascynującą. Profesor Gerald Zaltman pisze o konsumentach, czyli o nas wszystkich, ale...
pozycja niedostępna