pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
Jak diagnozować mechanizm uczenia się w organizacjach rządowych
książka:

Jak diagnozować mechanizm uczenia się w organizacjach rządowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Scholar
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 168 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788373837195
ISBN: 978-83-7383-719-5
Data: 2019-09-26
Cena: 1.12 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Jak diagnozować mechanizm uczenia się w organizacjach rządowych - Anna Domaradzka, Karol Olejniczak, Adam Płoszaj, Łukasz Widła, Dominika Wojtowicz, Paweł Śliwowski - opis książki:

Oferowany zestaw rozwiązań służy usprawnianiu polityk publicznych opartych na dowodach. Odnosi się do jednego z najbardziej deficytowych obszarów tak rozumianych polityk w polskiej administracji: instytucjonalnego uczenia się. Auto-rzy proponują praktyczne podejście, jednocześnie kompleksowe i pozostawia-jące dużą autonomię osobom podejmującym się jego wdrożenia.

dr Seweryn Krupnik Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych, Uniwersytet Jagielloński

Książka „Jak diagnozować mechanizm uczenia się w organizacjach rządowych” - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar.

Książka posiada 168 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Jak diagnozować mechanizm uczenia się w organizacjach rządowych"
Anna Domaradzka, Karol Olejniczak, Adam Płoszaj, Łukasz Widła, Dominika Wojtowicz, Paweł Śliwowski - autor m.in.:
Jak uczą się polskie ministerstwa? - okładka książki
Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy... Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła;
Produkty podobne: