pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak cię widzą, tak cię piszą Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych

Autor książki:

Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2015
Oprawa: twarda
Ilość stron: 184 s.
Wymiar: 145x210 mm
EAN: 9788328313590
ISBN: 978-83-2831-359-0
Data: 2015-11-10
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

123 wskazówki, sztuczki i spostrzeżenia dla przyszłych wirtuozów mediów społecznościowych!
Posty i komentarze, czyli jak zaistnieć w sieci
Blogi i tweety, czyli jak zapewnić sobie czytelników i obserwatorów
Czaty i hangouty, czyli jak poprowadzić spotkanie "na żywo".

Media społecznościowe są częścią naszego życia. Dla wielu stały się pierwszym, najbardziej naturalnym źródłem informacji o innych - zarówno w relacjach prywatnych, jak i zawodowych. Potencjalny pracodawca sprawdza za ich pośrednictwem kandydatów do pracy, single poszukują drugiej połówki, a znajomi i nieznajomi przesyłają sobie ważne informacje. Jednak prostota tego wirtualnego świata często bywa złudna. Przenosimy do niego swoje codzienne nawyki, lecz one nie zawsze działają tam na naszą korzyść. Dlatego jeśli chcemy, by inni traktowali nas poważnie i oceniali pozytywnie, musimy podjąć pewien wysiłek.

Zadanie kreowania własnego wizerunku w mediach społecznościowych z tą książką stanie się znacznie łatwiejsze. Guy Kawasaki i Peg Fitzpatrick pokazują w niej różne aspekty funkcjonowania w internecie, podpowiadają, co należy zrobić i czego nie robić pod żadnym pozorem, a także tłumaczą, dlaczego pewne działania przynoszą pozytywne bądź negatywne skutki. Przeprowadzają także czytelnika przez kolejne etapy stawiania fundamentów tożsamości, gromadzenia materiałów cyfrowych, promocji, optymalizacji profilu, przyciągania odbiorców oraz efektywnej integracji mediów społecznościowych z blogami.

Ten fantastyczny poradnik przeznaczony jest zarówno dla początkujących, których przeraża ogrom możliwości związanych z mediami społecznościowymi, jak i dla profesjonalistów zainteresowanych rozwinięciem swoich umiejętności.

Jak zoptymalizować swój profil?
Jak nakarmić Postowego Potwora?
Jak udoskonalić posty?
Jak odpowiadać na komentarze?
Jak zintegrować media społecznościowe z blogami?
Jak zgromadzić więcej czytelników?
Jak korzystać z mediów społecznościowych na żywo?
Jak prowadzić hangouty Google+ na żywo?
Jak poprowadzić czat na Twitterze?
Jak nie wyjść na dyletanta?
Jak optymalizować z myślą o konkretnych platformach?
Jak złożyć wszystko w całość?
Wykorzystaj media społecznościowe do promowania własnej marki!

Książka "Jak cię widzą, tak cię piszą Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych" - Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 184 stron i została wydana w 2015 r.