pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Internet w kampanii wyborczej. Analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 w Polsce

Autor książki:

Dorota Szaban

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Zielonogórski
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 150 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788374813143
ISBN: 978-83-7481-314-3
Data: 2012-11-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Autorka podjęła w swej pracy niewątpliwie ważny i jednocześnie aktualny problem, mianowicie kwestię wzajemnego powiązania między ładem politycznym a ładem informacyjnym, czyli między regułami demokratycznymi obowiązującymi w czasie kampanii wyborczej a sferą rzeczywistości wirtualnej (Internetu). Przyjęta przez nią perspektywa poznawcza w swym centrum stawia technologiczny aspekt współczesnej aktywności politycznej, określany zazwyczaj mianem e-demokracji czy cyberdemokracji.

Monografię cechuje interdyscyplinarność ujęcia, pozwalająca przypuszczać, że praca zainteresuje nie tylko socjologów (zwłaszcza polityki i władzy), lecz także politologów i medioznawców.

Książka "Internet w kampanii wyborczej. Analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 w Polsce" - Dorota Szaban - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Zielonogórski. Książka posiada 150 stron i została wydana w 2010 r.