pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Horyzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się
książka:

Horyzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 144 s.
EAN: 9788381421171
ISBN: 978-83-8142-117-1
Data: 2019-04-09
34.51  39.90  5.39 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Horyzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się - opis książki:

Prezentowana publikacja jest zachętą do refleksji na temat napięć oraz nieoczywistości, istoty i znaczenia współczesnych debat nad dzieciństwem i wczesną edukacją. Przedstawione rozważania dotyczą krytycznego namysłu nad kondycją wczesnej edukacji, potencjału dziecka i jego sposobów doświadczania świata, środowiska edukacyjnego rozwijającego możliwości i kompetencje dzieci, twórczego charakteru procesu uczenia się, a także metodologicznych aspektów badań dziecka i dzieciństwa.

Książka powstała z inspiracji ukierunkowanych na trzy obszary: kulturę edukacji osadzoną w tradycji sprowadzającej kształcenie do transmisji wiedzy i przekonań, środowisko edukacyjne pobudzające rozwój dziecięcych zdolności oraz kreatywność pojmowaną jako dziecięce odczytywanie, rozpoznawanie i wymyślanie świata. Podobnie jak w tomie Horyzonty dziecięcych znaczeń. Granice - rozpoznania - perspektywy, można tu znaleźć odwołania do wielu teorii mieszczących się jednak w dyskursie konstruktywistycznym. Niezależnie od podejmowanej problematyki większość Autorów ujmuje ją z perspektywy interpretatywnej.

Książka „Horyzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.

Książka posiada 144 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Horyzonty dziecięcych znaczeń. Kreowanie środowiska uczenia się"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Edukacja małego dziecka Tom 13. - okładka książki
Edukacja małego dziecka Tom 13. Konteksty oświatowe Urszula Szuścik, Ewa Ogrodzka-Mazur, Aleksandra Minczanowska (red.)
Produkty podobne:
Nauczyciel wczesnej edukacji wobec - okładka książki
Nauczyciel wczesnej edukacji wobec zmian społeczno-kulturowych Wiesława Leżańska, Aleksandra Feliniak (red.)
Aktywność poznawcza i działaniowa - okładka książki
Aktywność poznawcza i działaniowa dzieci w wybranych... Krzysztof Kraszewski, Joanna Żądło-Treder (red.)